عکس بچه هاي دانشگاه غير انتفاعي زرنديه
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 

برای مشاهده کلیک کنید

 

ورود به صفحه اصلي سايت



نظرات شما عزیزان:

بچه ورودی 85
ساعت13:13---14 مهر 1394
وای یادش بخیر چه روزای چرتی بود.چشمه/تولد /مینی بوس رضاو مجتبی/شیما عسگری/محمد عسگری/بهروز دبرزنی/وای مظفری و دارا/وای عمرم به ... رفت.
پاسخ: خیلی هم حال میداد خخخخ


گمنام
ساعت23:27---16 تير 1394
سلام.دانشگاه زرندیه فقط دانشگاه پسرونس؟
پاسخ: نه مختلطه بدون نگهبانی یه جورایی پارتی روزانه س


علیرضا محمدی
ساعت18:09---8 تير 1394
رسم این شهرغریب است بیابرگردیم. قصداین قوم فریب است بیابرگردیم.یك نفربودكه ما دل به نگاهش دادیم.خنده اش سرد وعجیب است بیابرگردیم.عشق بازیچه شهراست ولی در ده ما.دفترعشق سفيد است بیابرگردیم.

علیرضا محمدی
ساعت18:09---8 تير 1394
رسم این شهرغریب است بیابرگردیم. قصداین قوم فریب است بیابرگردیم.یك نفربودكه ما دل به نگاهش دادیم.خنده اش سرد وعجیب است بیابرگردیم.عشق بازیچه شهراست ولی در ده ما.دفترعشق سفيد است بیابرگردیم.

علی
ساعت19:18---6 تير 1394
اقای معصومی خوشگلی

سمانه
ساعت10:06---23 فروردين 1394
مزخرف ترین و بی خودترین دانشگاهی که دیدم همین زرندیه هستش یک زن کار اموزش معاونت دانشجویی مالی و اداری و .... رو انجام میده کلا اینحا سه نفر داره ریاست اموزش مستخدم اونم از وضع ساختمونش که اینقدر تو بیابونه و امکانات نداره نردیکه عقرب ادم و نیش بزنه

افشین
ساعت19:11---18 اسفند 1393
سیییییییلللللااااااااااااااااا اااااااااااااااممممممممممممم
خخخخخخخخخخخخخ


بهزاد
ساعت15:26---21 دی 1393
سلام خوبین من از بچه های دانشگاه ازاد زرندیه ام برا کارشناسی میخوام بیام دانشگاه غیر انتفاعی شرایطش جوریه سخت میگیرن راحت میگیرن نمره میدن نمیدن به دختر و پسر گیر میدن و از اینا.....
ممنون میشم پاسخ بدید


علیرضا محمدی
ساعت22:47---15 دی 1393
سلام.وقت بخیر خوب هستید؟بد کاردانی میرم دلم واسه حموم تنگ میشه.
پاسخ: سلام مرسی / چطور؟؟ مگه قراره دیگه حموم نری؟؟


ترنم
ساعت16:14---25 شهريور 1393
قضیه چیه؟امروز رفتم سایت دانشگاه هنوووووز انتخاب واحد ترم تابستونه !!
واسه شمام اینجوریه؟ یا فقط پنل من ایجوریه؟
پاسخ: الان دیگه درست شده. لینک انتخاب واحد ترم تابستون برداشته شده و همه ی کلاساشم تموم شده.


kati
ساعت14:11---24 شهريور 1393

پاسخ: ؟؟؟???? !!!!!


تبریک
ساعت21:00---2 شهريور 1393
با عرض سلام و تبریک خدمت مدیران سایت......
شما یکی از کم بازدید سایت های موجود را دارید
پاسخ: کجا رفت؟؟??!!


حسابداری
ساعت22:00---24 تير 1393
چرا بچه های مدیر انتقادارو نمیذارن؟
پاسخ: صحبتتونو متوجه نشدم ؟؟!


یه دوست
ساعت20:44---23 تير 1393
سلام چرا عکسارو عوض نمیکنید.......بابا حالمونو به هم زدید با این یک نواختیتون.....اه:)
پاسخ: دوست عزیز این عکسا که عوض نمیشه وبلاگ ما این همه عکس داره شما لطف کنید به صفحات دیگر مراجعه کنید. این عکس ها هم توی یه صفحه از سایت ماست که از گوگل مستقیم میاد تو این صفحه.


انیسا
ساعت13:26---11 تير 1393
سلام بچه ها خوبین؟
کسی اصلاع نداره چرا نمرات امتحان نمیاد؟

سایت درست کردن برای خنده فکر کنم خبری نیس...
پاسخ:سلام / شما اول خودتونو معرفی کنید تا بعد.....


افشین
ساعت20:59---7 تير 1393
سلام شیوا خانوم ........داره

شیوا
ساعت17:47---6 تير 1393
ســـــــلام دوستان عزیز ، بچه ها نمیدونین دانشگاهتون کارشناسی حسابداری داره یا نه؟ممنون میشم اگه جواب بدین
پاسخ: سلام دوست عزیز / بله داره.


افشین
ساعت11:16---6 تير 1393
سلام بچه ها جواب امتحانات کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام / من که فعلا اطلاع ندارم....


افشین
ساعت20:59---13 خرداد 1393
اگه میشناختمش حتما باهاش حرف میزدم.....اما متاسفانه معلومه که خیلی.....بیخیال

تبسم
ساعت17:04---11 خرداد 1393
کی هست؟ ولی بهتر نبود اقا افشین از خودش میپرسیدید؟(حضوری) این ها نکات ریزیه باید بهش توجه بشه.


افشین
ساعت15:28---10 خرداد 1393
سلام بچه ها میخواستم بگم هر کی خانم باقرشاهی(رشته حسابداری)رو میشناسه بهش بگه شرایط وام قرض الحسنه و اینکه وام رو به چه کسایی میدن اینجا بنویسه.....

افشین
ساعت17:35---8 خرداد 1393
نمیدونم......ولی میدونم هر کسی که هست خیلی ادم بیخودیه......

تبسم
ساعت16:49---7 خرداد 1393
اقا افشین کی از اسم شما سواستفاده کرده؟؟؟؟

afshin parvini
ساعت18:51---29 ارديبهشت 1393
سلام به همه....
من امروز فهمیدم که بعضیا از اسم بقیه بچه ها به خصوص خود من سوٍاستفاده میکنن...
یکی خودشو جای من جازده.....
به هر حال من از ارزو خانوم معذرت میخوام و شرمندم.....امیدوارم که ایشون ببخشن


آرزو
ساعت19:39---28 ارديبهشت 1393
نه اون آرزو نیستم!!

afshin
ساعت14:17---28 ارديبهشت 1393
ارزو خوبی؟
2/28 ساعت ده ونیم شب بیا چت روم دانشگاه به دوستاتم بگو.......افرین دختر خوب......منتظرماااااااا
http://a3manichat.ir/


afshin
ساعت23:58---27 ارديبهشت 1393
تو همون ارزوی خودمونی؟

تبسم
ساعت15:52---19 ارديبهشت 1393
وای خیلی بیخودند(عکسارو میگم)پاسخ:خواهش میکنم.

تــــرنم
ساعت16:46---29 فروردين 1393
سلام

یه چیز بگم؟؟؟

قالب وب قشنگ نیست!!!
پاسخ:سلام.من خوشحال شدم که نظرتونو گفتید چون هرکاری روی وبلاگ انجام میشه هیچ کس هیچ نظری نمیده که خوبه یا بد. باشه عوضش میکنم.باز هم نظرتونو بگید. ممنون.


نگار اشتری
ساعت4:12---22 فروردين 1393
از عکس های علی مسی بیشتر بزارید.



ممنون..


پاسخ:حتما. هههه


آرزو
ساعت22:15---20 فروردين 1393
آقا افشین من میشناسمت
که چی؟


افشین
ساعت13:41---19 فروردين 1393
سلام بچه ها کدومتون منو میشناسید؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ: سلام. من. تو ماهواره دیدمت....


hamed0031
ساعت4:32---16 فروردين 1393

به به چه زیباست.


علی5
ساعت11:48---10 اسفند 1392
سلام به همه بچه های دانشگاه خودمون:
پاسخ:سلاااااااااااااام خوش اومدی.


انیسا
ساعت23:32---9 اسفند 1392
خب نگو بابا چرا به خودت میای؟

انیسا
ساعت19:23---7 اسفند 1392
سلام میشه بپرسم شما اسمتون چیه؟

مریم
ساعت11:50---6 اسفند 1392
:)
پاسخ:چیه؟؟


انیسا
ساعت21:24---5 اسفند 1392
سلام چرا دوباره سایت دانشگاه پریده؟

کسی خبر نداره؟
پاسخ:واسه ما هم باز نمیشه فکر کنم آب روغن قاطی کرده.


علی بیات
ساعت23:25---1 اسفند 1392
س.بچه ها خوب هستید چرا انقد سرعت وبلاگ پایینه؟
پاسخ:سرعت وبلاگ که خوبه!!!!!


یکی یه دونه*
ساعت22:43---30 بهمن 1392
ْ
برای نویسنده شدن نام و نام خانوادگی خود را به ایمیل من بفرستید. ایمیل من:h.a_nice@mailfa.com من هم نام کاربری و رمزش رو به ایمیلتون ارسال میکنم. با سپاس.


انیسا
ساعت19:46---30 بهمن 1392
سلام

مگه نگفتی نویسنده بشم؟هنر نویسندگی گرفتم
پاسخ:؟؟??


انیسا
ساعت18:35---29 بهمن 1392
سلام

هییی روزگارررر
پاسخ:سلام چی شده ؟؟؟


مرتضی 3
ساعت23:36---27 بهمن 1392
سلام

یه خواهشی از بچه های خوب دانشگاه دارم درسته ک وضع دانشگاه خیلی بد یا بهتر بگم اسفناک ولی بدتر از اون خودما هستیم که ظاهر دانشگاه به گند میکشیم اینن دیوار نوشتنا یا رو در یادگاری حک کردن چیا حداقل شما دیگه با این کاراتون وضع دانشگاه بدتر نکنین
پاسخ:موافقم....


✌ ★oⓂid★
ساعت18:25---21 بهمن 1392
جهت دریافت نرم افزار چت دانشگاه به وبلاگ زیر مراجعه کنید.



ogp.blogfa.com
پاسخ:سلام حتما فقط این روزا یه کم سرم شلوغه.مرسی


انیسا
ساعت19:18---19 بهمن 1392
سلام هر روز خبرهای چرتی تو سایت دانشگاه میزارن
همه سایت دانشگاه ها اعلام میکنن انتخاب واحد چه روزی هست دانشگاه ما اعلام میکنه نیست.


✌ ★oⓂid★
ساعت13:06---19 بهمن 1392
اطلاعیه های دانشگاه منو یاد ستاد انتخابات کشور میندازه که هر لحظه آپدیت میشه

✌ ★oⓂid★
ساعت12:59---19 بهمن 1392
.
یه سبد کالا دارم شاه نداره
از پر باری همتا نداره!
به کَس کـَسونش نمیدم
به همه کـَسونش نمی دم
به کسی می دم که کس باشه
ماشین باباش پراید باشه
گوشی تو جیبش گیر نکنه
مخ منو درگیر نکنه
.
.
.
خیلی فرق است بین آدمی که
.
.
.
سبد کالایی بهش تعلق می گیره و کسی که تعلق نمی گیره!!
همش که نباید احساسی باشه، برو از خدا بترس ….
.
.
.
سلامتی دختری که وقتی فهمید سبد کالا به پسره تعلق نمی گیره
.
.
.
بهش جواب رد داد تا بیشتر از اینا بدبخت نشه!!!!
.
.
.
قابل توجه تمامی کارگران بیمه شده و بیمه نشده ، بازنشسته های دولت و تامین اجتماعی ، افراد تحت پوشش کمیته امداد و … سبد کالای دولت هیچ ربطی به شما ندارد….
.
.
.
قابل توجه تمامی کارگران بیمه شده و بیمه نشده ، بازنشسته های دولت و تامین اجتماعی ، افراد تحت پوشش کمیته امداد و … سبد کالای دولت هیچ ربطی به شما ندارد….
________________________________________________
وحشت ناک ترین پیامک سال که قلب هزاران نفر را شکست : سبد کالایی دولت به شما تعلق نمی گیرد..
________________________________________________
خانه خراب بشن الهی…
خیر نبینن الهی…
…. رو گند بر داشته ….
اولین حرفها پس از دیدن پیامک سبد کالایی دولت به شما تعلق نمی گیرد.
________________________________________________
{۲ تا مرغ }
{ دو تا کیسه برنج }
{ دو تا پنیر}
{ دو تا روغن}
{یه شانه تخم مرغ}
اینم از سبد حمایتی دولت که بهت نداده بودن حالا دیگه با خودت و بقیه اشتی کن….
________________________________________________
به سلامتی سبد کالایی که قلب چند نفر رو خوشحال کرد و قلب میلونها نفر دیگه رو شکست…..

مورد داشتیم توی پروفایلش محل سکونت رو زده بوده انگلستان
بعد کاشف به عمل اومده :
سر صف سبد کالا بطری روغن خورده تو سرش از هوش رفته


لقمان را گفتند سبد کالا به تو نیز تعلق نگرفت ؟!
خندیدو گفت: از بـــی ادبان

مژده به دختر خانمها
اعلام شده کلیپس نیز به سبد کالای ضروری خانواده اضافه خواهد شد


ایرانسل بهم پیام داده :
چیه داداشی ناراحتی؟ سبد کالا به بابات تعلق نگرفته؟
میخوای یه کد بدم بفرستی شارژت خالی شه روحیت عوض شه؟


یه سوالی جدیدا برام پیش اومده
این سبد کالا که میدن، بعد سبد خالیش رو پس می گیرن؟!

سلامتی دختری که وقتی فهمید سبد کالا به پسره تعلق نمی گیره
بهش جواب رد داد تا بیشتر از اینا بدبخت نشه


✌ ★oⓂid★
ساعت22:33---18 بهمن 1392
مرسی از دعوت به همکاریت من عادت ندارم ناز کنم برا همین قبول میکنم هر چند وبلاگ خودمم هست اما اشکال نداره به هر حال واسه سرگرمی خوبه،نویسندگی بهتره تا مهندس بیکار چت روم هم داریم به زودی نحوه ی دسترسی بهش رو میگم بزار نویسنده بشم



oooO

(       )

 \    (     0ooo

   \__)    (       )

               )    /

              (__/

‎oooO

(       )

 \    (     0ooo

   \__)    (       )

               )    /

              (__/

با شما کاری ندارم دارم قدم میزنم فکر میکنم

دانشگاه هم مشکوک میزنه شبیه این شرکتای هرمی بنظر میرسه مگه نه؟امروز فردا میکنه برا انتخاب واحد که در ره!!!!!


پاسخ:ممنون که دعوت منو پذیرفتید. آدرس وبلاگ خودتو هم اگه دوست داشتی بده لینک کنیم. اسم وفامیلیتو با یه رمز تو یه نظر خصوصی بگو ثبت کنم.در ضمن با نظرت موافقم که میگی مشکوکه......


انیسا
ساعت16:07---18 بهمن 1392
سلام

نخیر اقا من خودم مهندس اینده هستم

نویسنده میخوام چیکار؟

یه پیشنهاد به جای وبلاگ چت روم بچه های دانشگاه زرندیه تهیه میکردین بهتر نبود؟
پاسخ:در موردش فكر ميكنيم.


✌ ★oⓂid★
ساعت14:24---18 بهمن 1392
- به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند از انجام کلیه امور آموزشی ، فارغ التحصیلی و انتخاب واحد در روز شنبه مورخ 19 بهمن 1392 معذور می باشیم

معمولا میگن کی انتخاب واحده درسته؟ این اطلاعیه دانشگامونه باید بالا بالا بخریم براشون
پاسخ:اقا اميد شما مايل هستين نويسنده بشين؟؟(ماهي 3،4 تا مطلب بزارين كافيه)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ